PRAKTISCH – BETALING

Ja, zeer veilig.

Rock&Rosé laat de veilige afhandeling van online betalingen uitvoeren door Paypal en/of Mollie.

Als een van de marktleiders op gebied van online betalen bij e-commerce garandeert Mollie u een 100% veilige afhandeling.

Noch Rock&Rosé noch derden krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien.

Met Paypal kan je direct d.m.v. uw Paypal account je bestellingen betalen. Deze service is gratis.  Meer info via www.paypal.com.

Met Mollie kan je direct d.m.v. Bancontact / Mister Cash, kredietkaarten, iDeal of Sofort banking je bestellingen betalen. Meer info via www.mollie.be.

Beide services zijn gratis.

Wij accepteren volgende betaalmethoden:

Bancontact / Mister Cash / kredietkaarten

Je hebt de mogelijkheid om via Bancontact / Mister Cash / kredietkaarten je bestelling af te rekenen. Je voert eerst je kaartgegevens en pincode in, vervolgens dien je akkoord te gaan met de Bancontact / Mister Cash / kredietkaarten betaling  door op “valideer” te klikken. Onderbreek de pagina niet, je wordt automatisch naar de volgende webpagina verwezen. Wanneer de tekst ‘Transactie voltooid’ is verschenen, heb je correct betaald.

PayPal

PayPal is een betaalsysteem voor online en mobiele betalingen tussen personen onderling. Om te betalen is alleen uw e-mailadres nodig dat voordien gekoppeld werd aan een PayPal-rekening (gekoppeld aan de bankrekening / creditcard).

iDEAL (Nederland)

Via iDEAL (enkel voor Nederlandse klanten). Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Wenst u voor uw aankoop een factuur te ontvangen, dan dient u dit aan te duiden bij het plaatsen van uw bestelling.

Bij het invullen van uw gegevens kunt u de optie “Facturatiegegevens” aanvinken waarna u de bedrijfsnaam en een geldig BTW-nummer kunt opgeven.
De factuur wordt u achteraf (na levering van uw bestelling) toegestuurd via e-mail.
Facturen worden enkel opgemaakt indien een geldig BTW-nummer wordt opgegeven.

PRAKTISCH – VERZENDING

Alle bestellingen worden verstuurd vanuit België.

Voor de levering van uw order doen wij een beroep op het koerierbedrijf bpost.
Producten die op de website zijn vermeld zijn meteen uit voorraad leverbaar. Mocht dit om één of andere reden niet zo zijn, zullen wij u onmiddellijk hiervan op de hoogte brengen.

Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw order zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending. Normaalgezien bedraagt de bezorgtermijn tussen de 3 en 5 werkdagen.

Van zodra uw bestelling onderweg is, wordt u hiervan per e-mail verwittigd.

De kosten voor de levering van uw bestelling zijn afhankelijk van het land waar wij uw pakket naartoe moeten sturen.

Het land van levering moet altijd overeenkomen met het land van aankoop.

U vindt hieronder de lijst van de landen waar wij leveren en de respectieve tarieven.

  • België: € 3,95
  • Nederland: € 5,95

Voor andere landen kunt u een mail sturen naar info@rockandrose.be met vermelding van de gewenste artikelen en het verzendingsadres. Naargelang het gewicht en bestemming wordt door de shop de verzendingskost berekend en via email gecommuniceerd aan de afzender van de email.

PRAKTISCH – RETOUR

Het retourneren van in de online shop aangekochte artikelen is mogelijk mits aan volgende voorwaarden voldaan wordt.

  • binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het oorspronkelijk bestelde artikel
  • ongebruikt en onbeschadigd
  • het kledij betreft (geen retourmogelijkheden voor juwelen, accessoires en lifestyle-artikelen)
  • etiket moet nog aan het artikel bevestigd zijn
  • max. 1 keer retourneren per bestelling

De shop behoudt zich het recht het terugbetalen van het met het geretourneerde artikel overeenkomstige bedrag te weigeren, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van de online shop of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.

Gelieve het volgende stappenplan te volgen zodat wij uw zending zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

  • meld per e-mail bij onze klantendienst (contactformulier) dat u een artikel wilt retourneren
  • u ontvangt vervolgens via e-mail instructies en een retourformulier
  • vermeld de reden op het retourformulier

  • voeg de per e-mail ontvangen bestelbevestiging en het ingevulde retourformulier bij het pakket
  • stuur het artikel terug naar het retouradres, de kosten worden door u gedragen
  • na ontvangst en goedkeuring, stuurt de online shop be u een ontvangstbevestiging via e-mail
  • indien uw zending goedgekeurd wordt, wordt het artikel terugbetaald

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

  • Indien geen bankrekeningnummer werd doorgegeven krijgt u een waardebon die 6 maanden geldig is. De bon is enkel geldig op de online shop.
  • Indien er wel een bankrekeningnummer werd doorgegeven wordt het bedrag teruggestort binnen de 14 werkdagen.

Kosten
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.
Niet gefrankeerde zendingen of rembourszendingen worden geweigerd.