Je kiest je favoriete artikelen en plaatst die via de knop in je winkelmandje.Als je klaar bent om je bestelling af te ronden, klik je rechts bovenaan op je winkelmandje.

Hier vul je je persoonlijke gegevens in of log je in als je reeds klant bent.

Kies de leveringswijze en betalingswijze. Check een laatste keer je gegevens en rond de bestelling af. Na afronding wordt je bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt.

Vragen of problemen bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice op info@rockandrose.be en we helpen je snel verder.

Wanneer je nog geen klant bent bij RockRosé, kan je jezelf eerst registreren. Klik rechtsboven op ‘Inloggen’ en doorloop vervolgens de stappen om je aan te melden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen.
Wat jammer dat het niet gelukt is om je bestelling af te ronden. We proberen onze voorraad live te koppelen aan onze site. Hierdoor is een artikel pas voor jou gereserveerd als je het bestelproces helemaal doorlopen en met succes afgerond hebt. Tot dan kan een andere klant hetzelfde artikel bestellen. Als dat gebeurt, ontvang je tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is.

Ja, je kan je bestelling annuleren of wijzigen (vb. ander afleveringsadres) op voorwaarde dat ze nog niet verstuurd is. Heb je al betaald? Dan storten we je het volledige bedrag zo snel mogelijk terug.Neem contact op met de klantendienst via info@rockandrose.be en we doen het nodige voor je.

Al de op deze website getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW. De verzendkosten worden achteraf bijgerekend. Je kan kiezen uit de volgende veilige betaalmethodes:

  • Bancontact / Mister Cash / creditcards
  • PayPal
  • iDeal (Nederlandse klanten)
Wij versturen al onze kleding via bpost aan de volgende vaste tarieven:Voor België:
Verzenden = 3,95 €
Retour = 3,95 € (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)Voor Nederland:
Verzenden = 5,95 €Retour = 5,95 € (Als u gebruik maakt van het door ons afgedrukte en meegeleverde retour-etiket)

Om je pakket naar een ander land te verzenden, vragen we je om contact op te nemen met onze klantendienst op info@rockandrose.be Vermeld in je mailtje over welke artikelen het gaat en de bestemming. Naargelang het land en het gewicht van je pakket, laten we je weten hoeveel de verzendingskost exact is.
Retouradres :

Rock&Rosé GCV – Lauwerstraat 16 – 8000 Brugge – België

Enkel kledij kan geretourneerd worden (juwelen en accessoires en Lifestyle-artikelen niet) binnen de 14dagen na de levering.Enkele voorwaarden voor retourneren:
Reden: Kledij kan geretourneerd worden omwille van verkeerde maat.
Periode: stuur je retourzending binnen de 14 dagen na aflevering op het bezorgadres terug.
Artikelkaartje: wij aanvaarden alleen artikelen in originele staat, met bijbehorend artikelkaartje, nog bevestigd aan de kledij. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.
Verpakking: let erop dat je het artikel/de artikels netjes verpakt om beschadiging tijdens het transport te vermijden.
Kosten: retourneren kost 3,95 € voor België / 5,95 € voor Nederland (er wordt een retour-ticket voorzien)Denk je ook aan het milieu? Gebruik daarom onze verpakking om te retourneren. Zo bespaar je niet alleen geld maar denk je ook aan het milieu. Het is niet nodig om de bestelling aangetekend terug te sturen, hierdoor bespaar je onnodige kosten.
Onze excuses daarvoor, wat vervelend voor je. Mail onze klantenservice: info@rockandrose.be en we kijken meteen hoe we de vergissing kunnen rechtzetten.

We doen ons uiterste best om een goede service te voorzien.Voldoet een kledingstuk of ander item toch niet aan je verwachtingen, verloopt de bestelling niet geheel volgens wens, …neem dan contact op met onze klantenservice: info@rockandrose.be . We doen er alles aan om snel mogelijk een oplossing aan te reiken als de klacht gegrond blijkt te zijn.

Ook voor algemene klachten, klachten over de website, de levering of de voorwaarden kan je bij de klantenservice terecht. Niet tevreden over onze oplossing of ons antwoord op je klacht? Mail naar info@rockandrose.be en we maken er snel werk van.

Wij gaan altijd tot de grootste maat die de merken die we aankopen aanbieden. Afhankelijk van de leverancier kan dat L of XL zijn.We merken dat veel van onze uitgekozen merken wat klein tailleren. We proberen bij de productinformatie op onze webshop zoveel mogelijk info omtrent de pasvorm mee te geven.

Valt een bepaald kledingstuk wat kleiner of ruimer uit, dan melden we dat in de productomschrijving. Als je dan toch nog twijfelt, mag je altijd een mailtje sturen naar onze klantenservice: info@rockandrose.be. Dan krijg je van ons snel gepast advies en kan je met een gerust hart bestellen.
TU staat voor Taille Unique, dat wil zeggen dat er geen verschillende maten zijn voor dat kledingstuk. Het is One Size fits all. TU valt meestal wat ruimer uit.
Wij doen onze uiterste best om de kledij zo waarheidsgetrouw mogelijk te fotograferen. Soms kunnen de kleuren op de foto echter een beetje afwijken van de reële kleuren, afhankelijk van de lichtinval of de instelling van je beeldscherm. Bij de beschrijving van het artikel vind je in ieder geval nog een kleuromschrijving en daarnaast proberen we ook extra productinformatie mee te geven zodat je je een goed beeld kunt vormen van het geselecteerde item. Bij twijfel kunt u ons altijd een mailtje sturen op info@rockandrose.be en dan proberen we je wat extra info te bezorgen.
Heb je een vraag die niet in dit lijstje van veel gestelde vragen voorkomt? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@rockandrose.be . We helpen je zo snel mogelijk!
Heb je ideeën om onze site te verbeteren of heb je ergens een foutje gezien. Laat je feedback gerust na via info@rockandrose.be .Alvast bedankt hiervoor!